Thess Boberg

Tuggummi Is The Shit! <3

Publicerad 2009-02-15 12:26:04 i Allting&Ingeting,

Ojojoj, vilken dålig bloggare jag är! Men nu är jag tillbaka igen! XD


Förra lördagen när jag va på fest bestämde jag mig för att jag skulle blogga om hur bra det är med tuggummi, så här kommer det!


Har ni tänkt på hur bra det är med tuggummi?!

Här kommer en massa bra punkter om tuggummi:
♦ Tar bort dålig andedräkt
♦ När man är proppmätt
♦ När man inte är hungrig och vet att det är mat snart
♦ När man mår illa
♦ När man har tråkigt kan man blåsa bubblor
♦ När man är sugen på något
♦ Istället för att bita på naglarna
♦ Tuggummi är Toppen!

Jag älskar tuggummi!





Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2009-02-15 17:04:18

Nu har du bloggat om dina kära tuggummin! :D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela