Thess Boberg

Mischa Barton, Jag Förstår Dej!

Publicerad 2009-02-25 18:49:03 i Allting&Ingeting,

Jag läser lite på http://www.veckorevyn.com och nu är det tydigen tjat om Mischa Bartons vikt igen.
Hon säger att folk ska sluta oroa sig.

"Senaste tiden har det varit galen hets om min vikt och bara så att alla vet så är jag lyckligare och hälsosammare än någonsin förut, så sluta oroa er för mig" skriver hon i sin blogg.

Jag kan på sätt och vis förstå folk som oroar sig, hon ser ju läskigt smal ut, men hon säger att hon mår bra och det vet man ju bäst själv.

Jag förstår verkligen Mischa.
Jag kommer ihåg när jag gick ner jättemycket i vikt. Herre gud, jag gick ju ner nästan 10 kilo på någon vecka. Jag ville ju dock inte gå ner i vikt, men det var efter min första ryggoperation, och om jag mår dåligt kan min vikt rasa, extremt snabbt. Skit jobbigt, men det bara är så.
För mig var det i alla fall skit jobbigt när folk sa hela jäkla tiden att jag var så smal. Ja, jag vet och jag mår skit dåligt, jag behöver inte höra att jag är smal!

Mischa vill vara smal, låt henne vara smal!



Kommentarer

Postat av: leah

Publicerad 2009-02-26 00:10:27

alltså jag tror nog inte det är därför hon har rasat i vikt för att hon vill vara smal/smalare. Hon skrev ju '' jag tänker på vad jag äter'' , så hon vill vara hälsosammare dvs äta nyttig mat och inget godis

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 14:16:54

"Hon säger att hon mår bra och det vet man ju bäst själv..." lol! Du har aldrig träffat någon med ätstörningar eller hur...? Mmmm.... hon har säkert opererat ryggen också....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela