Thess Boberg

Heath Ledger <3

Publicerad 2009-02-28 11:51:42 i Låt Filmen Rulla,

Igår träffa jag Tess =D

Vi kolla på The Dark Knight och Are You Scared?.

The Dark Knight
Äntligen har jag sett den Heta Legendens sista film. Han va ju underbar!
Jag ville ju att Ledger skulle va med i varenda scen. Han va ju så jäkla bäst!
Om man tänker med själva storyn, så borde dom göra en uppföljare, men då skulle de typ handla om att Batman gör upp med Jokern, och Heath Ledger kommer ju aldrig tillbaka =(  Och det känns ju som att dom inte kan ha någon annan som spelar Jokern nu eftersom att Heath fick en Oscar för den rollen.
Så nej! Gör ingen uppföljare, i så fall får dom göra det utan Jokern.
Hade det inte varit för att Heath Ledger varit med i filmen så hade den nog inte varit lika bra. De va ju bara för att han va med som jag ville se den xP


Are You Scared?
No, I'm not.
Jag tror att dom som gjorde den här film tycker om Saw filmerna. Dom var väldigt lika.
Dom skulle utföra uppdrag i hopp om att överleva, men sen dog dom i alla fall. Dessutom gick allt på tid.
Sen va karaktärerna i filmen dummare än vanligt. Det är ju jäkligt ofta som personerna är lite korkade i skräckfilmer, men dom här var ju helt väck i skallen xD
Men, ja, dom hade ju fått till lite vidriga saker, så det var ju lungt. Den va helt okej.


Kommentarer

Postat av: ..

Publicerad 2009-02-28 14:03:03

Hans sista film är "The Imaginarium of Doctor Parnassus" som han höll på att spela in då han dog. Johnny Depp, Jude Law och Collin Farrell kommer avsluta hans roll i filmen tillsammans :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela