Thess Boberg

Fördomar! =O

Publicerad 2009-02-01 11:43:53 i Allting&Ingeting,

Jag är otroligt trött på folk som har fördomar mot folk.
Visst jag är också väldigt fördomsfull, om jag ser nån sliten framför mej i nån kassakö kan jag börja tänka på hur den personen har det hemma. Typ om det är någon med risigt hår och rasslig röst, då kan jag tänka mej att den personen sitter i sitt fula kök, röker och dricker öl, helt ensam, ingen familj, lever i ett helvete.
Skit taskigt, jag vet, men jag försöker jobba bort det, och jag tycker att jag har blivit bättre =)

Dom jag kan bli otroligt trött på är dom som har fördomar mot kändisar, typ Paris Hilton, Carolina Gynning, och jäkligt många andra kändisar som folk aldrig har träffat!
Va fan har folk så jäkla mycket fördomar mot dom för?!
Dom har ju aldrig träffat dom här människorna, sen kan dom säga: Åh, hon e ju så jobbig!
Dom vet ju ingenting om dom här människorna!

De verkar ju som att dom tror på allt som skrivs i tidningar!

Snälla Rara!
Man kan inte ha nån uppfattning av nån man inte har träffat!!

Man måste ju tänka på hur de skulle kännas själv!
Jag skulle tycka de va såå jäkla taskigt om folk hade fördomar mot mej!

Sluta upp med fördomar!
Jag jobbar på det!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela