Thess Boberg

Ett Utlovat Inlägg

Publicerad 2009-02-27 19:37:25 i Allting&Ingeting,

BingoLotto är ämnet!

Jag har inte kollat på BingoLotto på flera år, ja om man inte räknar med uppersittarkvällen. xP

Jag läste på Wikipedia att det var någon Helene Engstrand som var den första programledaren, dock var det ju bara för de 3 första programmen. Jag har ingen aning om vem det är, och jag hittar tyvärr inga bilder.

Sen var det Leif  "Loket"  Olsson. Han ägde ju! Undra hur han mår idag...

Efter Loket kom den tredje programledaren, Lasse Kronér, självklart blev han inte lika populär som Loket, men det hade man ju inte väntat sig heller.

Efter Lasse kom Gunde Svan, ja ingenting är omöjligt xD Han stannade i ungefär ett år.

Efter Gunde kom Rikard Olsson, ja, 2 Olsson har lett BingoLotto xD Min farmor har tydligen steppat ihop med Rikard xD

Ja, och nu leds BingoLotto av Lotta Engberg. Nu för tiden sänds BingoLotto på söndag kvällar i tv4+.

Det finns nog inget som kommer få BingoLotto att bli så populärt som det faktist var förut, men vi kan ju låta pensionärerna få ha kvar sitt favorit program, vad ska de annars lägga pensionspengarna på? xP


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela