Thess Boberg

Who's Gonna Walk On The Wire

Publicerad 2009-12-03 13:16:03 i Allting&Ingeting,

Halloj!

Nu har jag lunch =) Bara en timme kvar x| å de finns inget att göra =/ så ja, nu sitter jag här i skolan och gör inte ett piss x| Sen ska jag tillbaka till turistbyrån, sen ska jag Bella och Ange sola, sen ska jag träffa älskling <3
Funderar på om jag ska köpa med nå fika till praktiken.. får se hur jag gör =) Vi brukar ju fika på fredagar, men jag e lite småsugen på nån macka i alla fall =)

Ååååh! kan inte klockan bara ticka på?! De e så drygt att bara sitta här!

Lalalala Lalalala Lalalalalalalala Dodododidoooo!
No one else can make me feel the colors that you bring <3

Den texten snurrar runt i huvet på mej XD
Igår va de Du kan messa eller ringa. Messa eller ring. Du kan fråga anything. XD

hehe ja, de blev ett onödigt inlägg (som vanligt) allt för att fördriva tiden xp

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela