Thess Boberg

Trött

Publicerad 2009-12-11 13:21:41 i Allting&Ingeting,

Blääääääääää!!

jag har lunch nu, och jag är duktig och sitter och pluggar, idag igen XD Fan va stolt jag bli över mej sjävl XD
Nu håller jag på att leta efter en artikel om någon alternativ behandlingsform, de e till alternativ medicinen. Men de finns faan ingenting!!! Jag blir så irriterad! Jag har suttit i typ en halvtimme, minst, å bara letat, men jag hittar inget!!! x( Morr och bläää och jävla skit va trött jag blir!!!!!!!

Nu vill jag bara va hemma och sova lite känner jag xp Vila upp mej inför kvällen XD ååååh de ska bli så galet kul! =D

Just de, när jag och Julia va påväg till skolan så kolla hon på min läpp och sa att jag va svart. Hmmmm undra vems fel de kan va. De e ju så otroligt fint. Igårkväll va de lite blått, men jag tyckte inte att de syntes nått i morse, men tydligen är de svart. Otroligt vackert, eller inte! men jag älskar dej ändå ♥


Ååååh!! Let me sign!! Ååååh jag måste lyssna på den en gång till! Jag kan verkligen inte tröttna på Roberts låtar!! Ååååååååååååååh dom e så underbara!!!!! <3

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela