Thess Boberg

Suck

Publicerad 2009-12-21 13:27:34 i Allting&Ingeting,

Uschibushi!

Imorse vaknade jag med den här förbannad förkylningshuvudvärken =( Ville verkligen vara hemma, men jag hade varor hemma som jag va tvungen att lämna till folk på skolan. Så jag va tvungen att åka in i alla fall =( Har praktik idag så de är i för sig lugnt, men de e faan inte kul med den här huvudvärken =( Å jag e så jävla trött också. Funderar på att åka hem med 2 bussen. Panodilen hjälpte ju ingenting.

Får se hur jag gör, men de lutar åt att jag åker hem.

Va va de jag sa?! Jag blir sjuk lagom till lovet. Imorn går vi till 12, får se hur jag mår, kanske åker in, kanske stannar hemma.

Ååååh! Nu skulle jag vilja ligga hos Alexander och kolla på The Big Bang Theory! Så jävla underbart!! ♥


Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela