Thess Boberg

Några Efterlängtade Hyper Timmar

Publicerad 2009-12-06 15:31:20 i Kära Dagbok,

Helloooooooo!

Snacka om att jag blev hyper igår XD Började jobba 17.45, å jag började med att trycka i mej ett helt paket dextrosol energy, å så cola på de ;D jag blev jävligt pigg och glad ;D Så jag ville faktist inte sluta jobba. Men vid 23.30 sa Yenny att jag skulle hem. Hon tyckte inte att jag skulle jobba nästan 10 timmar, men jag ville va kvar, men aja, jag fick gå hem i alla fall. Alexander va på julfest, så jag kunde inte gå hem till honom, å varken pappa eller Jimmy kunde hämta mej, så jag fick gå från skolsta =( Men ja, jag va ju ganska hyper, så de va inte så farligt, men mina fina gröna byxor blev skitiga =( Bläää!

Ja, idag har jag pluggat, har nämligen 2 prov nu i veckan =(

Ikväll blir de personalfest ;D That's naaajz =P Jag borde dock försöka att inte bli så full, å komma hem tidigt, men jag känner inte för de XD Får se om jag tar de lugnt eller inte xp
Här kommer lite bilder från förra personalfesten ;D


Ja, så jag ska väl käka nått, sen ska jag väl plugga lite till, sen ska jag väl fixa mej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela