Thess Boberg

Merry Christmas

Publicerad 2009-12-24 19:19:01 i Allting&Ingeting,

Halloj!
Nu har vi käkat mat, och julklapparna är öppnade =) Va gör vi nu då?
Detta har jag fått:
1200 kr
Twilight 2 disk <3<3<3<3<3<3<3<3<3
The Breakfast Club <3<3<3<3
Strumpor
Duk
Borste
Mascara
Michael Jackson DVD

Så jag e hel nöjd =P
Nu vill jag lägga mej och kolla på Twilight, sen vill jag se The Breakfast Club, sen vill jag kolla på Michael Jackson DVD.
Fast helst av allt så skulle jag vilja åka in till stan och träffa hjärtat. Men ja, jag e fast här i Grillby, inga bussar och jag har ingen som kan köra. Så ja, jag får väl vänta tills imorn, då ska jag äntligen få träffa dej ♥

Imorn ska jag jobba också xp börjar 20.30, så jag hoppas att jag får sluta tidigare så jag kan festa lite sen =D Sen på lördag börjar jag 23.30 =P

Neej, nu ska jag va lite social igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela