Thess Boberg

Julklappar =D

Publicerad 2009-12-13 16:10:43 i Kära Dagbok,

Halloj!

Nu har jag äntligen handlat julklappar =D Så ja, jag har varit i Uppsala några timmar, nu har jag slagit in alla klappar =P nu måste jag plugga lite x( Sen blir de söndagspromenad med Tess =)

Just de, jag va duktig och städa igår, men ja, nu efter att jag slog in paketen så ser de förjävligt ut, igen! verkligen jättekul! eller inte! xp Sen igår kväll träffa jag Tess =) hon har skaffat blogg nu, så jag hjälpte henne att fixa den lite =)
Tess blogg

När vi höll på att fixa hennes blogg blev jag sugen på att fixa me min blogg, men ja, just nu har jag inte tid, och när jag väl har tid så e jag för lat för att orka fixa XD så ja, jag får ha den såhär ett tag till xp

Nej, nu ska jag plocka undan lite saker, sen ska jag plugga x(

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela