Thess Boberg

Juldagen

Publicerad 2009-12-25 17:19:12 i Kära Dagbok,

Hallojsan!
Idag har jag varit duktig =P Jag har tränat! =D Jag åt faan hela jävla dagen igår, å min förkylning är ju typ borta, så jag sprang 30 min på bandet, å sen blev de 100 situps lite drygt ;P Woooooohooo!! Faan va duktig jag e ibland ;D
Ja, sen färga jag håret på farmor =)
Ja okej, sen har jag väl inte gjort så mycket nytta, men ändå ;P
Jag ska börja jobba 19.30, så jag börjar en timme tidigare ;D duktig igen ;D Men baajs, jag vill ju också festa som alla andra! ORÄTTVIST!!!!!! Men, ja, de e väl sånt man får ta me de här jobbet, jobba stora helger när man vill festa x| men men, de e ju pengar ialla fall =) Medans ni andra super upp era pengar så tjänar jag pengar =D Me like!

Nu ska jag fixa mej lite, sen ska jag käka nått =)

Ha en trevlig kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela