Thess Boberg

Howdy Partner

Publicerad 2009-12-20 16:08:08 i Allting&Ingeting,

Halloj!

De vart en galen kväll igår XD Började med klassfest hemma hos Carro =P trevligt! Sen drog vi till Joar vid 9 å sen partaja vi hela natten lång =D
Å min söta bror kom till Joar =D Första gången vi festa ihop XD Åh, imorse hitta jag en otroligt söt bild på telefonen XD Nu blev mamma glad XD



hahaha de va roligt!! XD

Jao, idag är jag lite seg xp men jag och Tess har varit ute på söndagspromenixen =P så duktiga =D

Naaj, nu ska jag fixa lite me maten =)

Later....

Kommentarer

Postat av: tvilling

Publicerad 2009-12-20 20:42:04

Hehe Jepp vi e så duktiga så=) ;)

Postat av: Jojjo

Publicerad 2009-12-21 18:33:17

HAHAH SHIT! Har INGET minne av detta XD Kul att din mamma blev glad iaf :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela