Thess Boberg

Höhöhö

Publicerad 2009-12-14 16:42:40 i Kära Dagbok,

Höhöhö XD

Idag har jag varit flummig XD
Oj va jag har skrattat XD
Satt på naturkunskapen och bara skratta åt en massa löjliga saker. Ovanligt att jag e oseriös på just den lektionen XD Sen smsa jag till Julia, men hon märkte de inte, så jag ringde, då va hon påväg att springa ut XD hahahahah LURAD XD Okej, inte så jättekul kanske xp men oj va jag skratta XD

(sixten leker superman =D Inte idag dock, men ändå)
Hahahaha i lördags då XD Tess va så knasig XD De knaka i hennes arm..
Tess: Aaaaaaj! =O
Jag: =O Gjorde de ont?!
Tess: Nej
Hahahah oj va vi skratta XD de lät så kul XD

Ja, men skit samma =) Åkte hem med 2 bussen =) Så tänkte jag att jag skulle plugga när jag kom hem. De första jag gjorde va att hoppa in i duschen. Höll på att frysa ihjäl =| Sen började jag med maten å så skulle jag plugga, jag skulle göra klart alternativ medicin uppgiften, så kom jag på att word har slutat fungera på min data x| Nu har jag installerat gamla word, men de går inte att öppna arbetet x( Tror jag har glömt att ändra så att de går att öppna i gamla word x| lyckat x( Neej! Å vi har prov imorn i teckenspråk =( Så jag måste läsa på bussen. Sen ska jag till teatern, sen ska jag hem till älskling ♥

Mmm.. vilken god mat jag har gjort ;P spagetti å köttfärssås ;P Mmmmm nu vill jag ha mjölk ;P

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2009-12-16 13:35:59

hahahaha men de kunde jue ha gjort ontXD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela