Thess Boberg

Here I Am

Publicerad 2009-12-05 14:52:22 i Kära Dagbok,

Tjooohoo!

Blev visst inget inlägg igår. Va på praktik, sen drog jag hem till Alexander ♥
Så underbart att vakna upp vid din sida ♥
Ja, sen vid 11 dro jag till Uppsala. Dock kunde jag inte handla några julklappar eftersom jag va så korkad och förde över typ 2000 till mitt sparkonto, så jag hade bara typ 300 kr på kortet. Tänkte verkligen inte till. Så de blev bara present till Julia som fyller år på tisdag =D Ja, så jag kom väl hem för 1 timme sen typ. Nu ska jag börja fixa mej för jobbet. Börjar vid 17.45. Sen fick jag reda på att de är personalfest imorn =P Naaajz! Så nu är morgondagen planerad. Vakna, plugga, plugga, plugga, plugga, festa. Synd bara att de e skola på måndag x( menmen

Åååh! Snart kommer Erik på idol reprisen!!!!!!! =D Run To The Hills!
Fyyy faaaaaaaaaan så jävla grym han va igår!!! =O Hur faan i helvete kunde han hänga löst?! Jag rösta sen ialla fall ;D



Neej, fixa sig va de ja ;D
Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela