Thess Boberg

Gårdagen

Publicerad 2009-12-12 13:11:59 i Kära Dagbok,

Hello!

De blev en ganska galen kväll igår XD började hemma hos Julia =P De va jag, Julia, Moa, Emma och Emma =) Vi kolla på idol, ERIK VANN =D HURRA!!! Ja, sen vid 23 drog vi till joar =) Enligt mina kära arbetskamrater så blir jag tydligen söt när jag e full ;p Sen blev de lite fel, för emma och emma åkte hem ganska tidigt, sen va jag inte så mycket med Julia och Moa, så Julia blev lite besviken på mej, å de har hon all rätt att vara, men hon hade kul igår i alla fall, å de va ju huvudsaken.
Sen kom min söta pojkvän och mötte mej med pommes =P så jag fick sova hos honom även fast jag hade tagit 2 eller 3 tequila ;D

Ja, men de va en trevlig kväll, men mot slutet tyckte jag allt va skit, men ja, nu är de ganska bra igen =)

Nu ska jag väl städa lite, de e damm överallt, ja, så jag kanske ska dammsuga naken XD hahahahaha XD vi körde våghals igår och då skulle jag ändra min status till "dammsuger naken" De blev en del roliga kommentarer på den XD
Men ja, som sagt de e damm överallt, de e kläder överallt, de e grejer överallt, så jaaa, de ser väl förjävligt ut.. fast de skulle ju va bra skönt att sova lite.

Men neej faan jag ska vara duktig!! Nu jävlar!!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela