Thess Boberg

Catwalk?

Publicerad 2009-12-18 23:40:48 i Allting&Ingeting,

Halloj!
Nu e jag hemma =)
Efter jobbet drog jag hem till Alexander en stund ♥ sen drog jag ner till stan och träffa Julia, Jessi, Moa och Tess =) Sen gick vi till Sallad och sånt och käka och bytte julklappar =D Jag fick Julias julklapp =D lypsyl, kam och handkräm, sånt som jag behöver =D tack Julia =D
Ja, sen skulle Julia och Jessi gå ganska tidigt, men jag Tess och Moa satt kvar och sega oss ;P Sen drog vi till Fernandos och så tog jag och Moa lite vin, men Tess va ju för liten så hon fick nöja sig me vatten. Men ja vi satt väl där nån timme =) skitmysigt! De måste vi göra oftare =D

Höhö =P Jag har fått låna cowboy pistoler av älsklingen =D jävligt naaajz =D Så jag drog på mej allt bara för att testa på XD jävligt kul XD


Cause I Wanna Be A Cowboy Baby XD

Ja just de!!!!!
Kolla in mina galet fina klänningar =D =D =D =D



hahaha XD
jag pratar med min söta pojkvän just nu, och han han ville att jag skulle skriva lite här xp
"men skriv typ att du har en knasig pojkvän som e besatt av din näsa" there you go ♥ Just nu sjunger han You are so beatuiful ;P

Later..

Kommentarer

Postat av: Tvilling

Publicerad 2009-12-19 15:09:37

JAA de va jätte mysigt:) mhmm fy fan för att va liten!;p

hahaha Cowboy!;D

FAN va fina!!:O :D Flickan Thess;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela