Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-12-01 17:59:49 i Kära Dagbok,

Hallou!

Skola idag då =( bläää! Började med att kolla på film, äm ja jag råkade somna xp oops! Men den va så tråkig!! Ja sen va dagen allmänt seg. Sen hade vi pyssel på alternativ medicinen, vi gjorde läppglans, badsalt och nån koppsgrej va de nu hette xp Äm ja, så nu stinker min väska xp inte så kul, men men. Sen va de teckenspråk, tråkigt som vanligt x( Sen träffade jag älskling en stund <3 Och nu ska jag faktist vara duktig och plugga =) Jag blir så stolt över mej själv nu när jag börjar ta tag i skolarbetet =D De e ju inte kul, men de e ju bara lite drygt ett halv år kvar, eller ja, bara och bara, men ja, shit samma XD jag tycker jag e duktig ialla fall ;D

Hahaha tänk om jag bara kunde lämna facebook XD Håller med Elsa, om man har börjat med facebook så e man fast! Men jaja, så kan de gå xp men ja plugga va de ja XD

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela