Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-12-30 17:51:29 i Kära Dagbok,

Hallou!

Ja, igår åkte jag in och sola, sen åkte Alexander me mej hem =) Så laga vi lite mat =P Kyckling å jordnötssås =P mums! Vi firade en månad igår =D ♥ Nu åkte han hem för en timme sen.. å va har vi gjort idag? inte så mycket, vi har spenderat hela dagen i sängen faktist, jag har inte ens käkat frulle xp så ja, nu väntar jag på maten som blir frukost/lunch/middag xp bra där Thess!
Ja, sen ska jag ut med Tess en sväng =)

Usch va snuvig jag blev nu! Min nyårs otur som börjar komma? Förra året hade jag tur faktist, jag va inte sjuk, å de va inget som hände, de va bara en bra kväll =D Hoppas jag har tur iår igen =P Snälla ingen otur! INGEN OTUR!! INGEN OTUR!!! Hoppas de funkar XD

Nej nu vill jag ha maaaaaaaaat!!!!!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela