Thess Boberg

Aye Captain

Publicerad 2009-12-06 17:18:42 i Allting&Ingeting,

Halloo!

Min bror är lite rolig ibland ;D Han tjatar om sin jävla captain morgen hela jävla tiden. Å för en stund sen kom han in på mitt rum

Jimmy: Ska vi ta en liten, liten, kapten?
Jag: Men Jimmy du ska jobba imorn.
Jimmy: Och. Jo men kom igen, en liten, liten, liten en kan vi väl ta?
Jag: Ja jag kan ta en, jag ska på personalfest. Men du ska ju jobba imorn...

Efter en stund kom han in med varsitt glas captain morgan xp Så ja, nu håller jag på att fixa mej och dricker den där mörka kaptenen xp

Tydligen ska de va dresscode: dress to impress. Men ja, jag har väl inget sådant xp så jag tar de som jag hade tänkt. Oranga jeans, vit t-shirt och kanske slips idag, får se x) Åh man kanske skulle ta hatten då oxå xp hmmmm får se va jag hittar på... super tuperat hår =O äsch.. får se va jag hittar på =)

hej hej kaptenen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela