Thess Boberg

Akta Er För Thess!!

Publicerad 2009-12-15 20:08:24 i Allting&Ingeting,

Hahahahahhahahaha XD
De va såå jävla kul!
När jag va påväg ner till affärn så gick de en liten unge framför mej, han kanske va typ 7 år eller nått, å han kolla bak mot mej typ hela tiden, sen drog jag på mej luvan för att de blåste så mycket, då började unge springa! Å jävlar va han sprang! Jag har nog aldrig sett en unge springa för sitt liv XD gissa om de va svårt att hålla sig för skratt XD Jag visste inte att jag såg läskig ut XD hahaha

Ja, nu e jag äntligen klar med gräddkolan, och nu känner jag att de tog sån tid, så de får räcka med julgodis för idag. Shit va mycket kola de blev. å jag va ju tvungen att klippa papper. gaaaw vilken tid de tog, men nu e jag äntligen färdig, och jisses va goa dom blev ;D Lite mjuka kanske, men nu står dom kallt så dom blir nog perfekt sega ;D Wiiiiiiii va jag e bra ibland XD Jag blir så glad! Så stolt över mej själv ;D

Nu ska jag ut med Tess en stund!
Snö! Here I Come!! =D

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2009-12-16 12:15:29

HAHAHAHA atackars ungeXD skrämde livet ur hanXD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela