Thess Boberg

Aaaaaaj! En Sticka I Tutten!!

Publicerad 2009-12-17 21:46:59 i Kära Dagbok,

Asså va faaaaaan!!!
Hur lyckas jag?!
Hur faan gick de här till?!
Jag hade en sticka i tutten! =O Rätt i bröstvårtan! Hur faaan kom den dit?! jag va tvungen att ta en pincett för att få ut den!
Hur faan lyckas jag egentligen?!

Ja, men ja, annars har den här dagen varit helt normal x)
Praktik, sen va jag hemma hos Alexander en stund, sen va de träning med Tess, date me duschen, å nu kollar jag på Pirates (jävligt längesen) å så har jag date med datan =)

Just faaan! Jag måste leta efter tajta jeans! =O Ja, JAG ska ha tajta jeans, inte färgglada, nu ska de va vanliga blå jeans.. undra om jag kan ha nåra av mina gamla. Måste ha de på lördag, ska vara cowboy, så jag ska ha tajta jeans och boots! de kommer kännas jättekonstigt att ha sånt igen xp

Ja, dags att börja rota lite tror jag ;)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela