Thess Boberg

1337

Publicerad 2009-12-10 21:08:33 i Kära Dagbok,

Halloj!

De va jätte nåra turister idag =/ sjukt segt =/ Men men så kan de va ibland. Efter praktiken gick jag och Bella för att sola =) Sen träffa jag Alexander en stund =) våran vikt tillsammans är 133,7 kg 1337 elit XD sen ritade han på min arm ;P vackert raring ;D

(de syns nog inte så jättebra, men ändå, de e jättefint)
Ja, nu har jag och Tess tränat =) Så nu ska jag väl ta och hoppa in i duschen =)

Imorn blir de praktik igen, sen ska jag hem och fixa mej, sen ska jag hem till Julia och kolla på idol finalen, sen bär de av till joar =D Å Anders e en jävla svikare! Vi skulle ha våra gröna jeans, men den jäveln har skitat ner sina brallor så dom måste tvättas! svikare!!! aja skit samma de ska bli skitkul imorn i alla fall =D

Nej, duschen va de ja =D

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela