Thess Boberg

Jag Tror Jag Är Sjuk =(

Publicerad 2009-08-11 17:54:24 i Allting&Ingeting,

Ojojoj! Jag är helt slut.. Jag är nog lite sjuk nu tror jag =( Jag brukar aldrig kunna somna så där mitt på dan eller eftermiddan.. men mm jag sov väl en halvtimme i alla fall.. jag är verkligen inte pigg nu =( USCH! Varför blev de så här för?
Å så ska jag jobba två dagar till =( inte kul! Å på torsdag ska jag städa lagret också x( Kill Me Now Please! Jag orkar inte!
De positiva är ju att jag får pengar, så klart xp men aaao! va segt!
Host Host!
Å nu har jag inget å göra heller =( Skulle vilja gå ut, men jag orkar inte.. å de är ingen rolig inne på msn nu heller =/
va e klockan.. 17.50 ah då e de ju bara skit på tv =|
Jaha.. då får jag väl driva me nåra turkar då xD få ut lite aggression xD haha kan ju behövas.. Jag tömde Others mappen för typ en månad sen.. men nu har jag fått 50 nya kontakter där.. vart faan får dom min msn ifrån?! brukar tömma den när den har typ 100 kontakter.. å nu har jag tappat räkningen.. turkar, holländare.. vart faan får dom min msn ifrån?! =O
Aja.. jag driver med dom.. sen blir jag lite elak ibland xD jag får ut jävligt mycket aggression i alla fall xD De e ju bra xD
Japp..
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela