Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-08-28 18:59:43 i Kära Dagbok,

Jag har svarat i telefonen idag på turistbyrån! =O wohoo!! Jag har faan varit skitduktig idag xD
Jag trivs asbra faktist! Lene och Nettan är så roliga och så trevliga! Helt underbart =D Ska bli kul att vara där varje torsdag och fredag fram till jul =D

Ja, sen när jag slutade kom mamma och pappa och hämta upp mej så åkte vi till Vita Elefanten och hämta lite käk =P Oxfilespett med jordnötssås <3 Så underbart gott! =P

Ja, nu sitter jag och dricker vin och lyssnar på Robert <3  And I'll Be Your Lover Too <3
Va ska jag hitta på ikväll då?
Bajs!! Jag har ingen aning!! Tråkigt!!!!!!! Jag känner inte för en hemmakväll! I för sig har jag inte haft de på evigheter, men jag vill inte x( tråkigt jue!
Men jag har inga pengar på mobilen så jag kan bara messa inom Comviq.. varför kan inte alla människor ha Comviq för?! Hur svårt ska de va?! xD

Så ja, va ska jag hitta på?!

Jag kan ju inte bara dricka vin och lyssna på Robert xp Nog för att de låter underbart, men inte så kul =/ väldigt ensamt =/
Å MS funkar inte nu för dom ska fixa nått.. så jag kan inte kolla på film heller.. eller jo, min gamla tråkiga dvd filmer xp

Naaaj.. va tråkigt!!
Happ.. får se va jag hittar på..

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela