Thess Boberg

Gamla Bilder

Publicerad 2009-08-05 23:32:32 i Allting&Ingeting,

Ja, som sagt.. jag är väldigt uttråkad just nu.. å jag känner att jag är för rastlös för att bara kolla på film..
Så jag kolla runt lite på datan istället.. å sen insåg jag att jag hade haft Justin Chambers som skrivbordsunderlägg väldigt länge nu.. men jag kan ju inte tröttna på denna heta bild! I början böt jag bild typ varje vecka xp Men Justin fick hänga me ett tag..

Men nu tänke jag att nu måste jag faan byta..
å så kom jag på att jag kanske skulle ta någon egen bild.. inte bara på en massa hetingar hela tiden xp
så ja jag kollade igenom.. kom till T2 mappen.. å då hittade jag bilderna från när jag och Tess hade vattenkrig xD
Dom har jag ju inte lagt upp på bloggen xp Fyyyy på mej själv.. (Tess du ska få dom sen när vi träffas) Å de här va ju nån vecka sen i alla fall.. kanske 2 xp De va i Juli så mycket vet jag xp
Aja.. Enjoy säger jag bara










Ja, vi är lite tokiga ibland xD men faan va kul vi har!
När ska vi ha vattenkrig igen då? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela