Thess Boberg

Detta Blir Hett!

Publicerad 2009-08-22 00:54:53 i ,

Hehehe.. jag tänkte att de va ju ett evigt tjatande på mej med många hetingar x) that's me xD
Så jag tänkte.. va faan jag gör en top 5 lista med mina favorit hetingar (just nu) =P

5.
Heath Ledger

Så tragist att han är död! En av mina favorit skådisar.. å förebilder!
Sjukt het! Borde egentligen vara högre upp på listan, men ja va faan.. femma e ju inte dåligt <3


4.
Chad Michael Murray

Otroligt het!!! Detta är en riktigt farlig grabb... de e lite bad boy över honom.. han är galet het i House of Wax (bilden) Dom flesta som har sett den me mej börjar skratta.. åt mej..
Jag: Ååh kolla nu när han springer! När han hoppar på dörren! Åh så het! Kan vi inte spola tillbaka å se när han tar av sig tröjan?! Åh kolla när han nitar honom! Åååh vilken röst! Å så HEEET!


3.
Paul Walker

Har varit min favorit i flera år!
Olagligt het! Into the Blue! Aum! Finns inte ord för hur het han är! Fast And Furious filmerna! Obeskrivligt het!
Men bara för att han är född på 70-talet glider han ner på en tredje plats xD Men.. över 30 å så het! Faan! mums!<3


2.
Robert Pattinson

Eller snarare Edward Cullen!
De är en grej! Jag tycker att han är så galet jävla het i Twilight filmerna! Men jag har inte tyckt om honom annars.. men men men men.. va håller på att hända?! Den här bilden! mmmmmmmm jag vet inte va jag ska säga.. armen.. smilet.. perfect! Love you! En andra plats för Rob <3


1.
Shia LaBeouf

Inte så oväntat x)
Den här människan är så sjukt het! Jag ska nog ta å göra ett inlägg å bara lägga upp en massa bilder på Shia xD De här är en av mina favoriter på denna underbara varelsen <3 Jag vet faktist inte va jag ska säga.. jag blir helt stum när jag ska försöka beskriva honom... men de finns inga ord som kan beskriva honom ett rättvist sätt.. på rätt sätt kanske man ska säga.. het, underbar, perfekt, vacker, snygg, bedårande, den absolut finaste jag vet! jag vet inte va jag ska säga.. dom där orden räcker ju inte! absolut inte! men jag vet inte va jag ska säga! helt galet fin! Ett ansikte jag vill se varje dag!

I LOVE YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela