Thess Boberg

Dear Diary

Publicerad 2009-08-06 19:16:17 i Kära Dagbok,

De blev inge sola för mej.. hade ingen lust.. Drog ner till affärn för att ladda på mobilen, sen köpte jag Vecko Revyn som jag inte har köpt på evigheter.. brukar inte slösa pengarna på sånt, men nu tänkte jag att va faan, har ju ändå inget bättre för mej xp
Hahaha.. å de va så kul.. jag satt ute på balkongen å drack en milkshake å läste tidningen.. så ringde de.. Happ Anonym.. ah, de e säkert moster Anette.. Nahe de va de inte.. some stranger.. Han började fråga en massa saker.. å jag tänkte, men va faan är de nån släkting? men sen kom jag på ganska snabbt att han skulle frågat efter mina päron i så fall.. Sen börja han fråga om va jag skulle göra idag.. "Å varför skulle jag säga de till dej?" fråga jag..
Han: Ja, jag är lite nyfiken..
Jag: Jaha.. men du vet väl inte ens vem jag e..
Han: Jo
Jag: Jaha.. å vem e jag då?
Han: Therese
Jag försökte hålla mej för garv xD
Jag: Jaha, och..
Han: Du bor i Grillby..
Jag: Ämmm.. jaha..
Han: Du går på Westerlundska..
Jag: ääm jaha.. å vem e du då?
Han: Tomas (Har jag för mej han sa)
Jag: Jaha.. men jag vet fortfarande inte vem du e...
Han: Nej, jag går oxå på Westerlundska men vi har väl aldrig stöt ihop sådär..
Hhahahahahaha.. hade lite svårt att hålla mej från att asgarva xD

Jaha.. va har jag gjort mer?
Jag gick ut me Tess en sväng =D vi gick upp till Nordia och drack lite vatten, å ja, vi kan ju aldrig växa upp, de blev lite vattenkrig xD Sen la vi oss å sola på fotbollsplanen, typ 1 minut xD sen gick vi och köpte glass.. å sen =P sen såg vi Disturbia IGEN! =D  SHIA LABEOUF! <3 haha har faan bra lust att spana in din granne Tess xD Vi lär ju leka lite Desturbia när Daniel e hemma xD
Vi ska se Transformers ikväll =P Ännu mera SHIA!!! <3 Såå het!! Vi blir ju helt galna när vi ser honom xD T2 Goes Crazy xD säger som Tess "Jag blir alldeles konstig i kroppen när jag ser honom" xD Den där repliken funkar alltid xD blir alltid asgarv när vi säger de xD

Jahapp.. nahe.. nu ska jag messa å kolla om Tess e klar =P
Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela