Thess Boberg

Tuff Dag

Publicerad 2009-08-12 18:08:16 i Kära Dagbok,

Jobb
Jag va riktigt trött när jag gick upp imorse =/ Three days done, one to go!
Jag måste städa lagret imorn också x( orkar inte! måste stressa som faan för att hinna me!
Aja.. sluta klaga nu Thess! Du har 106 kr i timmen! kom igen!

Blä På Västerås! Kärlek Till Uppsala!

Efter jobbet kom mamma å pappa å hämta upp mej så åkte vi till Västerås..
Ojojoj.. säger jag bara! Jag gillar inte Västerås längre! Har tyckt att de varit helt okej förut.. men nu.. neej usch! okej.. jag va extremt trött, men ändå.. Vi va inne på IKEA.. å så kommer vi fram till kassan.. Då har dom 2 vanliga kassor öppna.. sen har dom bara EN sån där självskanning grej med 4 bås öppen! De va ju sån jävla lång kö! SNABBKASSA! Jo tjenare! Öppnade dom en till självskanning grej? NEJ! Gissa om jag blev irriterad! I Uppsala brukar de va max 3 pers framför.. men oftast går man bara rätt fram och betalar!
Ja.. sen va de nånstans.. Kommer inte ihåg i vilken affär.. mitt minne är ju inte de bästa precis xp.. men då va hon så jävla grinig i kassan.. å de har jag märkt på flera ställen i Västerås.. då e dom så jäkla tjuriga.. Nej usch på Västerås!
Uppsala i mitt hjärta! Tänk på Carlings i Uppsala! Vilka underbara människor! Dom kommer alltid fram och är hur trevliga som helst! Å en grabb där, så het, han e så jävla trevlig! Kom dit nån gång och jag gick och prova lite saker.. så kom han dit å plocka fram tröjor, byxor å sa "De här skulle passa skit bra på dej!" Så sjukt trevlig!
Jag älskar Uppsala! Trevligt folk! SOCIALA! Så jäkla kul när jag och Isabell va in och såg Whatever Works, så satte vi oss på en bänk och prata.. så kom de ett gäng grabbar förbi.. å en satte sig vid oss och snacka på.. skit trevlig! Tänk om nån kunde göra så i Enköping x)
Jag tror att folk börjar bli lite sociala i Grillby.. de gillar jag =P

Brum Brum
Ja.. sen kom vi till Enköping igen.. å Guess What!
JAG ÖVNINGSKÖRDE!
Fast på grusplan såklart! xD
Pappa är stenhård på att jag ska blinka, kolla speglar å sånt.. "De ska bara sitta"
De är skitbra faktist.. jag har ju sett när folk ska backa ner sina båtar i Bålsta xD brukar skratta ihjäl mej! Dom kan ju inte backa xD Eller jo de kan dom ju.. in i gräset xD
Jag tränar stenhårt på att kolla i speglarna när jag backar.. visst man får vända sig bak.. MEN om jag vill ha en båt nån gång så måste jag kunna backa efter speglarna! Väldigt många slarvar med detta.. men min pappa är stenhård! BÄST!

Ja.. så de har varit en tuff dag för mej idag xD
Fullt upp xD

Nu e jag fruktansvärt rastlös =/ Lyssnar på Twilight låtar å då blir jag ju så fruktansvärt myssugen också! xp

Neej.. fan så här kan jag inte sitta xp jag tror jag ska städa lite på rummet.. har städat hela jävla ÖB.. trött på att städa? Naaaj inte ett dugg xD men jag har köpt en ny filt =P GRÖN! Naaajz!

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela