Thess Boberg

Träna Till Bruce

Publicerad 2009-08-22 10:43:48 i Allting&Ingeting,

Morron!
Gäsp
Har tänkt att jag skulle gå ut å träna lite xp bläää! Men jag ska kolla på Bruce Den Allsmäktige så de e ganska lungt x) De är en av dom bästa filmerna man kan kolla på när man tränar.. enligt mej i alla fall xD
Åååå vilket tråkigt väder de är! =( Är de verkligen Augusti? De känns som Oktober.. typ.. en utav dom värsta månaderna på året! Oktober och November är ju så tråkiga! De är alltid pisstråkigt väder ute =/ I Don't Like It!

Jag har 2 blåmärken på bennet.. hmmmm.. vart kommer dom ifrån? Trist att jag ska ha så dåligt minne.. å just de.. de här är jättehemskt! Å då menar jag verkligen jättehemskt! Men jag har glömt bort va vissa heter från min teatergrupp =/ Jag har träffat dom en gång i veckan i ett halv år.. å jag har glömt bort va vissa heter x| Fast i för sig har jag glömt bort vissa jag gått i samma klass som, å då kan de varit i minst 1 år.. kanske 2 x| Ja mitt minne är SÄMST!

Äm.. jahapp.. va ska jag hitta på mer idag då?
Bra fråga x)
Ikväll ska jag hem till Tess.. ska spela lite PS =P höhöhö kanske lite mera GTa2 xD Vi får se va vi hittar på =P
Ja.. men va ska jag hitta på idag då?
Just nu känner jag bara för att sitta inne och kolla på film.. de e ju sånt väder ute xp Väldigt frästande =P

Aja.. ut och träna va de x)
Later....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela