Thess Boberg

Tjejmilen 2009

Publicerad 2009-08-30 17:14:13 i Allting&Ingeting,

Hejsan Hoppsan!
Jag är helt slut!
Naaj då, men ja, de gick väl helt okej att springa, jag kände mej som en stor klump och mina ben var som betongklumpar, sen hade jag halsont och fick håll som inte ville släppa xp så jaaa, me tanke på all denna skit så gick de bra =) Vi kom i mål på 1.09 så j, de va ju lite bättre än förra året, men, aja.
Men jag vet inte, de här med att springa lopp är inte min grej precis. Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt, men mamma däremot tycker att de är jätteroligt, men ja, alla är vi olika. Nu har jag sprungit tjejmilen 2 år i rad, och neeej jag kommer inte springa nästa år xp men nu har jag provat på de i alla fall =) Jag hatar verkligen att bli svettig, usch! jag tycker de är så vidrigt! Jag känner mig så äcklig å så blääää! de finns inte ord! Så neej, lopp är inte min grej xD Jag ska stå på en scen, det är där jag hör hemma =D Me Like! Längtar så fruktansvärt mycket tills teatern börjar!

Aja, nu ska jag kladda på en ansiktsmask å sen ska jag ligga och lyssna på Rob <3

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela