Thess Boberg

Tidsfördriv

Publicerad 2009-08-05 22:51:45 i Allting&Ingeting,

Jag har tråkigt!!!!!!
Mina päron åkte ut för att sova på sjön x) dom är för söta..
Min bror ska upp och jobba imorn, så han sover nu..
Jag har typ 20 öre på mobilen så jag kan inte smsa Tess, å hon är inte inne på msn heller.. så jag kan inte fråga om vi ska dra ut =(
Jag har ingen film här hemma som jag vill se..
Jag vill se Desturbia!!!
Jag vill göra nått!

Ojdå.. Moa, Julia eller Tess glömde sin hand cream i min väska igår.. Vem?
Jag såg de för jag tänkte att jag skulle kolla va jag kunde hitta i min väska..
En tom MER flaska (ganska vanligt)
Tuggummi (oxå vanligt)
En penna..
Min kamera..
Alcogel (ALLTID)
Plåster..
Nån slags plåster tejp va de nu heter..
Parfym grejs från Viking Line..
Biobiljett till Ice Age 3
Biobiljett till Natt På Museet 2
Biobiljett till Whatever Works
Kortköp kvitto från SF
Grejs från tuggummi påse..
Lypsyl..
Hårnålar..
Viking Line kort..
Busskvitto..
Viking Line kvitto..
Billigare klippning på Topp Till Tå kort..
Entré kort till Gröna Lund..
SL remsa..
Plånbok..
24-timmars kort SL
Nagelfil..
Busskort UL
Tamponger..
Batterier..
Nödladdare + tillbehör..
Flera hårnålar..
Hårsnoddar..

Jaa.. och nu va min väska tom.. Då är de bara att lägga tillbaka allt igen xp

Snacka om att jag är rastlös xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela