Thess Boberg

T2 Och Liemannen!

Publicerad 2009-08-23 17:17:46 i Allting&Ingeting,

Jahapp.. igår va jag och Tess ute i byn en sväng =P V satt och prata och hade de bara trevligt.. va händer då? Va Händer Då?
Jag: Tess, det ser ut som att liemannen kommer där borta xD
Ojojoj.. han va så rolig! Har aldrig sett människan förut.. han gick i nån svart kappa.. jag har för mig att han hade luva, men jag e inte säker.. sen gick han med jättelånga steg och med händerna bakom ryggen, som en gubbe xD Hahaha skit mysko xD
Å vad gör jag och Tess?
Ja först vissla vi på honom men han ignorera oss totalt.. jävla diss! xD
Ja självklart följer vi efter honom.. men va ju lite långt efter honom.. å sen POFF borta!
Vart faan tog han vägen?
Ja, sen fick vi syn på honom igen xD
Tess: De är Dracula!
Jag: Neeeeej, de e liemannen, fast utan lie.
Tess: Jaha.. kommer han att döda oss med en kniv?
Jag: Neeeeej, Liemannen har ju en lie han går omkring med.
Tess: Ska han döda oss med en liekniv?! =O

Okej, de kanske inte är så roligt, men faan va kul vi hade xD
Sen drog vi hem till Tess och spela lite Eye Toy xD Å de blev ju så sjukt varmt så vi tog av oss tröjorna så därför blir de bara en bild den här gången x)

Men ja.. de va en kul kväll xD
Perfekt avslut också =P Gissa va vi somna till xD Inte så svårt att lista ut xp Desturbia of course <3

Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela