Thess Boberg

Självkänsla Nu!

Publicerad 2009-08-02 13:54:36 i Allting&Ingeting,

Jag trodde att jag hade bra självkänsla, men nu inser jag hur fel jag hade!
Har börjat läsa Mia Törnbloms bok Självkänsla Nu! Jag tänkte att jag har ju inte läst den och den e inte så tjock heller å sen gillar jag Mia, hon är ju så cool!
Å jag trodde att jag hade hyfsat bra självkänsla i alla fall.. men nu inser jag att jag har nog inte haft de.. de står lite om vad som kännetecknar en person med dålig självkänsla, å då va de vissa grejer som stämde så bra in på mig.. De va grejer som jag hade gjort, sagt..
Så nu jävlar ska jag jobba upp min självkänsla.. De går ju inte på en handvändning precis, de får ta den tid de tar.. Men jag har börjat tagit tag i de redan nu =) På nått sätt känner jag att jag mår bättre, men jag kan inte sätta fingret på va de e.. de kanske är så att jag redan nu har börjat bygga upp min självkänsla, man vet ju aldrig ;)

Men jag säger bara! Läs den!
Jag trodde seriöst att jag hade en hyfsat bra självkänsla, men de hade jag alltså inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela