Thess Boberg

Shia LaBeouf <3

Publicerad 2009-08-21 23:15:33 i ,

Jahapp.. nu e Twilight slut <3
Va gör tokiga Thess då?
Jo hon kollar på ett klipp med Shia så hon absolut inte kan sitta still.. å hon blir mer galen!
Nu har jag tappat räkningen.. men ja.. minst 5 gånger i rad nu xD
Jag är så sjukt avundsjuk på Sarah Roemer! Jag skulle göra vad som helst för att vara henne där! Å då menar jag vad som helst! Jag skulle låta nån döda mej bara för att få en sån stund me Shia! Så sjukt orättvist! ONE DAY! ONE DAY!!

0.36 sen kan jag inte sitta still!! Då blir jag galen!!
Vad har jag gjort?! Jag har bitit på min flaska.. sen slängde jag in ett bananskal i väggen för att jag blir så avundsjuk!!
Men jag har i alla fall drömt om honom 3 gånger xD bättre än ingenting xD
Jaaaaa.. jag älskar Shia LaBeouf! De är ingen nyhet!! Jag skulle kunna dööö för honom! De finns ingen hetare!! Utseendet är inte allt.. äm jag vet.. men va faan.. jag är som jag är.. jag kommer inte växa upp på ett tag xD Shallow Thess x) That's me!

hahaha.. jag kan sätta hur mycket pengar som helst på att jag skulle.. så här säger vi.. vi säger att jag är tsm me nån.. å har varit de i 2 år säger vi nu.. usch va hemskt de låter inte som mej! mardröm.. ah skit samma.. nu säger vi de.. å så får jag 2 alternativ.. Alternativ 1. Jag får göra vad jag vill med Shia LaBeouf (Å då menar jag vad jag vill) i 1 timme och min kille dumpar mej.. ber mig dra åt helvete.. bla bla bla.. Alternativ 2. Jag säger nej till en timme med Shia för jag vill inte riskera att förlora min underbara pojkvän..
Jag kan sätta.. hela mitt liv på att jag tar alternativ 1.. jag är sån helt enkelt x)
Good Or Bad?
Jag tycker de e bra..,men de e ju för att jag tycker om mej själv xD varför ska jag ändra på mej xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela