Thess Boberg

Rosa Bröst

Publicerad 2009-08-07 21:13:55 i Allting&Ingeting,

Har varit ute på sjön hela dagen.. solade topless.. oops rosa boobisar =| inte så jävla naajz! hoppas brännan lägger sig snart..

Ååh Transformers va asbra! Jag är så kär! De finns ingen hetare än Shia LaBeouf! åååååååh jag tror jag dööööör! De spelar ingen roll va jag å Tess pratar om nu.. vi kommer alltid in på att prata om Shia! ååh jag blir galen! Man får inte vara så där farligt het! Å han har ju alltid perfekta roller så man kan ju inte göra annat än att älska honom!

Ja, sen va vi ute och gick.. så mötte vi en som va jävligt duktig.. han va ute å sprang vid 11 på kvällen! duktig som faan! sen mötte jag honom när jag å Tess hade sagt hejdå.. då fråga han va man gjorde klockan 23.45 en torsdag kväll i Grillby.. haha de va en jävligt bra fråga faktist! xD Men skit samma.. han va i alla fall riktigt duktig.. han sprang i 45 minuter har jag för mej.. ska nog också springa vid 11 nån kväll =) faan va härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela