Thess Boberg

PAIN!

Publicerad 2009-08-02 14:58:33 i Allting&Ingeting,

Läste ut 14 år till salu på 6 dagar x) En extremt bra bok! Sånna jävla hemska saker den här tjejen blev utsatt för! Fyyyy Faaan! Säger jag bara! Fyy faan!
De absolut värsta jag läste måste jag bara skriva här.. Fyy faan! Hela jag kröp ihop i bilen å bara sa AJ AJ AJ!

JAG FICK INTE GRÅTA. Han gjorde mig illa om jag grät.
- Var inte en sån lipsill, hade han sagt till mig en gång.
Så jag bet ihop.
Jag blundade så hårt att jag hoppades att ögonfransarna skulle fläta ihop sig i varandra, klistra fast sig med tårarnas superlim så att jag aldrig behövde se igen.

Smärtan var så skarp och plötslig att jag skrek rakt ut.
En trasig glasflaska rakt upp i underlivet.
Och så skrattade han.


Fy Faaaaaaaan vilken smärta! Usch! Fy Faan i helvetet! Man blir ju så arg när man vet att de här har hänt!

Jag säger bara LÄS DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela