Thess Boberg

Om Jag Kunde Drömma

Publicerad 2009-08-15 19:15:52 i ,

Varför ler du? fråga mamma..
Ååååh den är så underbar, han är så underbar! svarar jag

Nu har jag läst klart.. ååh! Så underbar! Jag log typ hela tiden! Sen va de vissa grejer som Edward sa.. guess what.. jag märkte de inte först.. men jag grät.. jag märkte de när jag hade en tår på kinden! Åååååh! I'm In Love!
416 sidors läsning är över och jag längtar så enormt mycket till andra boken! Julia, kan jag få låna den?! ♥

Från boken:
"Jag saknar dig", viskade jag.
"Jag vet, Bella. Tro mig, jag vet. Det känns som om du har tagit halva mig med dig."
"Kom och hämta din andra halva, då", sa jag utmanande.
"Snart, så snart jag bara kan." Jag ska se till att du är trygg först." Hans röst var hård.
"Jag älskar dig", påminde jag honom.
"Kan du förstå, trots allt jag utsatt dig för, att jag älskar sig också?"

...

Hon måste ha lämnat rummet, för någonting kallt och lent rörde vid mitt ansikte.
"Stanna", mumlade jag otydligt.
"Jag lovar". Hans röst var vacker som en vaggvisa. "Så länge det gör dig lycklig, så länge det är bäst för dig."
Jag försökte skaka på huvudet, men det var för tungt. "Det är inte samma sak", mumlade jag.
Han skrattade. "Oroa dig inte för det nu, Bella. Du kan gräla med mig när du vaknar."
Jag tror att jag log. "Okej."
Jag kände hans läppar mot mitt öra. "Jag älskar dig."

Åååååååååh han är ju för underbar!
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!

Längtar till tisdag! Okej, de e skola.. Men då ska jag få andra och tredje boken av Julia! =D I can't wait!!!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela