Thess Boberg

Måndagskväll

Publicerad 2009-08-10 22:36:33 i Allting&Ingeting,

Har precis kommit hem från stan.. va inne på måndagskväll.. de va naajz!
Grymma band och dansare!
Såg 2 grillbybor som jag inte har sett sen dom va pyttesmå..
Pontus va så grym på att dansa! Han ägde ju! Men jag blev lite besviken på att inte Jonis va me, har för mej att han va skit duktig på att dansa.. men va vet jag xD jag har ju inte sett Jonis sen han sprang efter mej på Grillbyskolan, så de måste ju va en 6 år sen xD Herre guud va gammal jag e! xD
Men usch va jag frös på slutet.. Nu håller jag nog på att bli förkyld x( Har haft ont i halsen typ 2 dagar eller nått.. å nu fryser jag så in åt helvete mycker =( Inte kul! De är sämst eftersom jag ska jobba 3 dagar till x( åååh jag orkar inte!
De positiva e att jag börjar bli hes =P å de gillar jag! =D
Nej, nu måste jag ner och duscha, sen måste jag sova!
Snatti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela