Thess Boberg

Kristallen 2009

Publicerad 2009-08-28 22:29:36 i Allting&Ingeting,

Hahahahahahahahaha! Vilket jävla skit!
Alla prisutdelningar jag såg (och de va dom flesta) gick priset till SVT... okej... jag kollar aldrig på 1an eller 2an.. ja förutom nu då.. och de beror på en sak.. jag tycker att de bara är skit på dom kanalerna. Dom flesta jag känner tycker som mej.. ofta säger folk att de är pensionärer som kollar på SVT, men de är de ju inte heller.. Min mormor har sagt att hon gärna skulle ta bort 1an och 2an och slippa betala tv licensen. Varför ska man betala för 2 kanaler man ändå inte kollar på? Sänd reklam istället!
Va är de för jury egentligen?
Folk som älskar SVT xD
Jag blev bara irriterad.. fattar inte varför inte Filip & Fredrik inte fick nått pris! =O Dom e ju grymma! De är ju dom som gör de värt att kolla på svenska program xp
Program med Filip & Fredrik och Wipe Out är program som är värda att se.. annars är jag inte ett fan av svenska program x)

Jaaaaa, de kan ju va därför jag inte tycker om SVT x) Om dom sänder utländska program är de väl på finska eller nått annat konstigt språk som jag inte fattar x)

Amerikanska program! Ja tack! De finns inga bättre!
De e väl därför 5an e min favorit kanal =D Friends, Grey's Anatomy <3 underbart! <3

Naj.. nu blir de film för mej =P
Motorsågsmassakern eller Braveheart?
De va ju ett tag sen jag såg dom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela