Thess Boberg

Jag Vill Ha En Egen Måne!

Publicerad 2009-08-09 20:13:07 i Allting&Ingeting,

Ikväll måste jag lägga mej tidigt xp känns lite konstigt xp Måste nog lägga mej vid 10.. 10! De e ju bara 2 timmar kvar xO Men jag måste upp vid 6 imorn bitti.. så jag måste lägga mej tidigt..
Ska jobba imorn.. städa ÖoB 3 timmar.. MONEY MONEY MONEY! =P
Nu sitter jag här på mitt rum å bara har de underbart soft =) Tes Gärdestad <3 mmmmm sköön musik där! Jag Kan Sitta På Min Måne Och Göra Vad Jag Vill =) mmmmm mysigt!
Funderar på om jag ska ta lite te.. börjar få lite ont i halsen =/ De e ju tjejmilen snart, så jag ska väl bli förkyld till de i år igen x| Inte kul!
Ååh jag ska nog dricka te, eller latte, å så ska jag läsa Om Jag Kunde Drömma!
Jag är så fast i den! TWILIGHT <3 ååååh va jag älskar Twilight!
Neej, jag måste se filmen en gång till!

Så! Nu har jag bestämt mej!
Jag ska dricka te och kolla på Twilight.. sen ska jag lägga mej och läsa.. sen ska jag sova x)
Men bajs också.. jag måste ju duscha först! Får springa ner nu x)
Later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela