Thess Boberg

Jag Är Olyckan!

Publicerad 2009-08-27 21:19:08 i Allting&Ingeting,

Seriöst jag måste vara den klumpigaste!
Jag har tränat.. happ.. så duscha jag... va gör jag då? Jo jag tänker.. hm.. jag ska nog ta och raka benen, de är ju lite stubb.. ja å på nått sätt lyckas jag skära mej (som vanligt) men den här gången va de inte på benet. Ni kommer aldrig kunna gissa var jag skar mej.. jag skar mej på tutten!!! =( Jo seriöst! de e väl bara jag som lyckas med nå sånt! Jag bara råka toucha bröstvårtan.. sen märkte att faan va rött de va där då.. AAAAH BLOD!!!
Hur faaan lyckas jag?! =O
Å de slutar aldrig blöda heller!!
Morrrr! va trött jag blir på mej själv!
Nu känns de lite konstigt på nått sätt =| scary!!

Jaa.. neej.. men annars är de väl inget speciellt xp

Jag funderar på att kolla på TV men de finns ju inget kul att se =/ bajs! va gör jag då da?
Hmmmmmmmmmmmmm!!
Jaa.. jag kan spela Crazy Taxi på fejan =D
Sen kan jag kolla på Scary Movie 3 x) De va ett tag sen x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela