Thess Boberg

Jag Älskar Mig!

Publicerad 2009-08-17 18:03:46 i Allting&Ingeting,

Guess what! Jag har fått en riktigt bra självkänsla =D

Tack Mia Törnblom!


Jag har insett en del saker.. å just nu finns de en person som jag älskar extremt mycket.. å de är mej själv =D
De absolut viktigaste i mitt liv, de är jag själv..
Jag är hur jävla bra som helst =D
När jag kollar mej själv i speglen är jag sjukt glad, tacksam över att jag är jag =D

Självkänsla tar tid att jobba upp.. å om man inte har koll på sin självkänsla kan man börja tycka illa om isg själv.. å de kan gå jävligt snabbt.. Så fort jag känner mej lite nere läser jag lite ur Mia Törnbloms Självkänsla NU! Å vips så får jag tillbaka alla positivia tankar om mig själv..

När jag sprang på löpbandet idag fick jag en så sköön känsla.. Jag tänkte "Fy faan va jag tycker om mig själv! Jag älskar mitt liv!" Å gissa om de blev lättare att springa.. Jag log när jag sprang xD Jag som hatar att springa.. jag log när jag sprang bara för att jag tycker om mej själv så extremt mycket!

Jaa.. jag mår jävligt bra nu! =D
Jag är tacksam över att jag är Thess Boberg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela