Thess Boberg

Jag Äger På GTa2

Publicerad 2009-08-17 17:14:57 i Allting&Ingeting,

Jao, igår träffa jag Tess =D Vi va ute i byn =) Tog lite roliga bilder =P
Sen kom vi på att jag aldrig hade sovit över hos Tess nån gång.. så japp vi drog hem till mig å hämta lite grejor.. sen gick vi hem till Tess å fixa och så drog vi ut en sväng till =P
Orkar inte skriva så mycket.. men de blev en galet rolig kväll.. IGEN xD Sen kom vi hem till Tess vid, tja, 2-3 typ.. där omkring i alla fall =) Så sa vi att vi skulle kolla på nån film, för ingen av oss skulle ändå kunna sova x) för tokiga.. så jag gick och kollade bland deras filmer.. å ja.. dom har en del.. å va hittar jag? TWILIGHT! Kunde jag låta bli den? Nej!
Så de fick bli Twilight.. å jag sa till Tess att jag skulle absolut inte kunna somna till Twilight.. hade jag fel? Japp xD Men jag kom på mig själv med att jag låg och gapa när jag såg Rob.. Å jag log typ hela filmen x) Eller ja, de jag såg xD Sen vakna jag vid 5 å då va TVn på.. så de va bara att dra ut kontakten och somna om xD

Hahahah.. sen va de så kul imorse.. efter frukosten så gick vi ner igen å spela lite GTa2 xD Jag skulle visa Tess vart man hittade pansarvagnar =P Hahahahha fy faan va vi skratta.. Jag blir ju helgalen när jag kör pansarvagnen xD Över bilar, över människor, över brandbilar, över poliser xD Cop Killa! YEAH!
Jag äger på GTa2!!! xD
De är så sjukt jävla kul! Å de va riktigt längesen jag spela de =P Så de va skoj att för vara en galen psykopat en stund xD






Ojojoj.. va söta vi e klockan 12 på morgonen xD
Och nu får ni se en galen Thess som spelar GTa2 xD


Okej.. jag ser inte tokig ut.. men de va jag xD Tess skratta åt mej typ hela tin xD
Åå jag ska nog spela lite GTa2 igen xp Bli lite galen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela