Thess Boberg

I'm Obsessed!

Publicerad 2009-08-11 21:54:50 i ,

Fan jag skulle aldrig ha sett Twilight!
Jag är besatt!
Jag är så fast i filmen, musiken, boken!
Men filmen är så underbar..
Boken är underbar..
Musiken är underbar!
Älskar Never Think och Let Me Sign..
Men nu har jag börjat lyssna på olika variationer av Bella's Lullaby..
Jag har verkligen fått bred musiksmak xD

Den här spelar jag om och om igen.. bara älskar den! Vill ha den så att jag kan somna till den! De här är min favorit! Den är ju så fin! Jag känner att jag blir alldeles varm och mysig i kroppen xD "Jag blir så konstig i kroppen när jag hör den"


Men sen älskar jag den här som är med i filmen också =D åååååh så fint!

Neej.. nu måste jag nog gå och lägga mej x( Måste ju upp imorn igen x(
Snatti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela