Thess Boberg

I Was Broken

Publicerad 2009-08-28 19:42:04 i ,

Gäsp!
Guu va trött jag blev!
De får nog bli en tråkigkväll för mej x|
Eller neeej! Nu ska jag tänka positivt: jag ska ha en myskväll framför TVn =) Jippiiiiiii =|  De är inget för mej.. visst visst de kan väl va skönt ibland.. men då menar jag ibland.. max 5 gånger per år! Okej de kanske va lite överdrivet.. men seriöst! De beror på hur man gör i för sig x) Om man är social samtidigt som man har en hemmakväll.. typ som jag och Julia gör.. vi sitter inne på msn och kollar på samma film på MS =P De är kul =D
Men sitta med familjen är inget för mej.. för tråkigt! Nu menar inte jag att min familj är tråkig, men de är ingen kul grej.. Oj va kommer jag bli för mamma sen egentligen?! xD Drar ut mina ungar hela tiden.. bara några få hemmakvällar xD Me like! Så ska de va xD

Nej men ja.. de får bli så helt enkelt =| Inga roliga inne på msn så jag kan inte fråga om vi ska ut.. å som sagt har jag inga pengar på mobieln =( I'm Stuck!

Nu ska jag lyssna på I Was Broken en gång till sen ska jag gå till vardagsrummet xp

Får se om jag somnar där xp de e ganska troligt!

Men snälla nån! smsa mej innan jag blir för sällskapssjuk!!! PLEASE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela