Thess Boberg

I Am Crazy!

Publicerad 2009-08-21 21:57:28 i ,

Nu är jag galen!
Jopp nu är jag 100 på de xD
Jag är galen!

Sitter och kollar på Twilight.. eller ja.. sitter.. jag försöker sitta.. men jag stutsar upp å ner hela tiden xD
Ja å så pratar jag med Julia xD hon vet självklart om att jag kollar på Twilight.. men hennes vägrade starta så jag får ju kolla själv x( men jag kan ju inte va tyst xD

Så jaaa.. läs de här så fattar ni att jag är galen xD

sphess säger: *asså faan jag blir ju nästan yr!!! han är så het! jag klarar inte av mer! sitter bara å gapar! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Julia säger: *åhhhhhhhh jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
sphess säger: *ojojojojojoj de rinner en tår!! julia!! jag gråter för att han e så fin!!!
*jag klarar inte meer
Julia säger: *ÄLSKAR!!!! inte jag heller.. får snart tuppjuck! måste träffa honom!!!! IRL (L)(L)(L)(L)(L)
sphess säger: *jaaaaaaaaaaaa :'((L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Julia säger: *när man ser honom ser man ut ::-O OMG :-O
sphess säger: *jaaaaaaaa :'( (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
*åååååååååååh nu står han i solen!!
*ååå han e så fiin!!
*(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Julia säger: *jaaaaaaaaa!!!!!!!!!! (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L) skulle kunna svimma av att se på honom
sphess säger: *jaaaaaa (L)(L)(L)(L)
Julia säger: *har aldrig velat ha nån så mkt (L)(L)(L)(L)
sphess säger: *asså de e helt sjukt!!! fast jag måste säga att jag vill ha shia mer!! å jag måste kolla på min bakgrund!!!!
*ååååååååååååååååååååååååååh jag dööör!!!!!!!
*åå faan!! jag klarar inte mer!!
Julia säger: *hahah jaaaaa mer!!!!!!! vi måste se till att se båda dem IRL snart :P (L)(L)(L)(L)(L)

Tokig? Japp!

Kommentarer

Postat av: JULIUS

Publicerad 2009-08-21 23:15:26

hahaha en sak e säker! vi äger på att snacka om snygga killar XD XD <3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3 puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela