Thess Boberg

HP3

Publicerad 2009-08-21 21:35:05 i Allting&Ingeting,

Men oj.. jag är så uppslukad i böckerna att jag har glömt att berätta om dom första skoldagarna xD
Tisdag:
Ja.. de hände väl inte så mycket.. Va ju me Tess.. Sen började jag klockan 12.. De va jäkligt kul å träffa nästan hela klassen igen =) sen fick vi lite information å så.. som vanligt.. ja.. sen drog jag, Tess, Julia och Jessi upp på stan och fika =P Då träffa vi Jojjo å Emma.. så vi satt där å fika lite.. sen gick vi runt lite på stan..
Onsdag:
Ja.. va hände.. började 8.45.. fick info.. asså de va ju bara info hela dan.. å sista lektionen hade vi idrott x| jag som älskar idrott.. noooooooot! Men Tess verkade tycka de va kul å titta på när jag försökte spela fotboll xD Men jag är faktist duktig! "Jag tar bollen" å sen dribblar nån så att jag missar den xp så duktig är jag xD men de e ju kul om man kan roa andra x)
Torsdag:
Ingen praktik = LEDIG
Fredag:
Ingen praktik = LEDIG

Så ja.. de va en riktigt bra start!
2 softa dagar i skolan.. 2 dagar ledig!
Ja handel äger!
De är en soft linje.. 1 års yrkeserfarenhet som krävs på sjukt många jobb.. + att vi kan bli i princip vad som helst.. vi får så jäkla mycket på handel.. vi får grymt bra utbildning efter dom här 3 åren.. kan inte beskriva med ord hur jävla glad jag är att jag valde handel! Skulle aldrig orka plugga flera år till.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela