Thess Boberg

Ge Mig!

Publicerad 2009-08-25 21:56:52 i Allting&Ingeting,

Åååååååååååh va jag vill ha dessa grejor!!!! Hur mycket pengar har jag då? Jo lite drygt 300 =/ De kommer jag ju långt på..noot! Å får vi nått studiebidrag den här månaden? Neej! Självklart inte! Va faan ska vi ungdomar med pengar till?
Vill jag ta pengar från mitt sparkonto för att handla kläder? Nej! Absolut inte!
Vill jag sluta hitta på saker med kompisar för att handla kläder? Äm! De är nog de sista jag skulle göra!
Så ja.. jag får bara hoppas på att dom finns kvar ett tag till så att jag kan köpa dom sen.. hoppas hoppas!
Jackan <3
Byxor + scarf <3
Byxor <3
Hur länge har jag har jag längtat efter dessa grejor?
Jo, sen dom kom ut på nätet!
Hade jag pengar då?
Svar JA
Varför köpte jag inte då?
För att de va sommarlov och jag visste att pengarna skulle gå åt till att hitta på saker istället.. vilket är mycket viktigare för mig.. så ja.. visst jag får skylla mej själv.. men de har varit ett extremt roligt sommarlov.. thank you my friends <3

Naj.. nu ska jag väl göra mig i ordning för sängen =)

Snatti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela