Thess Boberg

Fy På Dej Thess!

Publicerad 2009-08-11 18:28:58 i Allting&Ingeting,

Jag måste vara lite försiktigare..
Jag skrev ju förut att jag hade bränt mina boobisar.. dagen efter smorde jag in dom när jag solade.. Men ja, jag brände mej ännu mera.. sjklart =/ Nu efteråt kan jag tänka, varför skulle jag sola top-less? Jo för att de är faan så mycket skönare.. å på sjön är de ändå inte nån som reagerar på de..
Ah, skit samma.. Dom ser ut som grisar x( Not So Naajz..
Men de va inte bara boobsen jag brände x| naaj.. de kommer mera.. Jag brände läpparna.. eller jag kanske inte brände dom.. men dom blev så extremt torra och börja spricka.. aj! Så nu har jag Idominsalva när jag är hemma xp ser ju ut som en fjortiz xD hahahhaha!
Aja.. så är de!

Så nu säger jag till alla andra! Gör inte samma misstag som jag! Smörj in er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela